יום ראשון, 15 בפברואר 2009

שעור אחרון בסמסטר

שלום לכולם
הזמן עובר מהר, למרות המלחמה, הגענו לשיעור האחרון.
אני מבקש לצרף משוב על השיעור האחרון לפי הסעיפים שברשומה הקודמת.
אני מצרף סרטון של לימוד מתמטיקה בעזרת מוזיקאת ראפ

תנהו

הצלחה במבחנים ובעבודות

איציק

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אבחון וטיפול בקשיים בחשבון- משוב לשיעור האחרון

היי איציק
כתבתי מזמן ולא הספקתי להעלות את זה מקווה שזה לא ממש מאוחר....
אני רוצה לומר שבאמת בפעם הראשונה בחיי אני מבינה מה עומד אחרי תרגילי החילוק הארוך אישית בבית הספר בקושי ידעתי לפתור אותם, הייתי פשוט נמנעת מלהתעסק בהם הם נראו לי מורכבים ולא מובנים ועכשיו אני מבינה שאולי אם הייתי מבינה מה ההיגיון שעומד אחרי התרגילים הייתי מנסה יותר בבית הספר ואולי אפילו הייתי אוהבת לפתור אותם בלי שום בעיה.
אני חושבת שמאוד חבל שבבית הספר לא מלמדים את ההיגיון הזה כי לפתור בצורה טכנית זה לא הבנה.
לדעתי צריך ללמד את ההיגיון שיש בכל תרגילי החשבון לא רק בחילוק הארוך גם בפריטת עשרת....
השיעור היה מעניין ומפתיע, היה מעניין לראות שאחרי שנתת לנו להתנסות בפיתרון התרגילים לבדנו, בסרט הציעו פתרונות מעניינים לפיתרון, קשה לחשוב עליהם בזמן שפותרים את התרגיל ואח"כ שרואים פיתרון נוסף חושבים ישר " איך לא חשבתי על זה?" זה נראה ממש חיוני לפיתרון.
היה שיעור מעניין מאוד, אפילו אני יכולה לומר שזה היה השיעור היותר מעניין עד עכשיו.