יום שלישי, 17 במרץ 2009

סמסטר ב'

שלום לכולם
התחיל הסמסטר השני ואני מאחל לכולנו עניין והנאה
אודליה שלחה לי את המייל הבא:
איציק שלום,
מצורף קישור לאתר ללימוד חשבון לכיתות יסוד שקיבלתי וחשבתי שחשוב להעביר אותו לשאר הבנות בקורס.
לעיונך.
המשך שבוע נעים וסמסטר נעים,
www.heshbon.co.il
הארגון לקידום לימוד החשבון
אתר לימוד החשבון לילדי הגן ובית הספר היסודי א'-ו'
הרשמה חינם !!!
לראשונה בישראל כל חומר הלימוד מהגן (מוכנות לכתה א')
ולכיתות א'-ו'
בהתאם לתוכנית הלימוד של משרד החינוך.
מאות סרטוני לימוד
אין-ספור תרגילים ושאלות
דפי עבודה
מבחנים
משחקי תירגול
שעשועי שינון
מחשבונים
עזרה בשיעורי בית
ועוד...

נכנסתי, נרשמתי, חשוב שתכירו
אני מצפה למשובים
איציק

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לאיציק שלום רב!
אני בטוחה שכוונתך לכתיבה בבלוג היא לקבל משוב, ללמוד מטעויות וכו'. אני לא אוהבת להתחנף, אך בכל זאת אגיד: אני באופן אישי מאד נהנית בקורס, השיעורים מעניינים ומגוונים. אני עובדת במשרה מלאה וביום חמישי קשה לי לקום בבוקר, אני כבר עייפה מהעבודה ומהלימודים, למרות זאת אני מגיעה למכללה ברצון בידיעה שהשיעור יהיה מעניין ולא משעמם. הדבר הלא כל כך נעים היחיד היה שנכנסתי לפאניקה כאשר קיבלנו את ההוראות לעבודה לסוף סמסטר א' לא הרגשתי מספיק מוכנה, נראה כאשר נקבל את המשוב שלך.
שבת שלום לכולם.

שושנה אחדות אמר/ה...

משוב לשעור בתאריך 19.3.09
שלום לד"ר איציק קורן ולכל חברי הכיתה. השיעור היום גרם לי לחוש כיצד אותו ילד מתוסכל או מתקשה מרגיש בזמן שהינו צריך להתמודד עם מטלה מסוימת. (תלמיד חינוך רגיל וחינוך מיוחד). בנוסף, הסרטון בעיני שימש כמטאפורה להתמודדות עם קשיים בחשבון בפרט, ובחיים בכלל, כיצד אנו נמצאים בסיטואציות מסוימות בחיים ועלינו לדעת ולהבין מהם החוזקות שלנו אעפ"י שיש מכשולים לא מעטים בדרך... השיעור היה מאוד מעניין בעיני, ואמצעי השיעור: הסרטון, המצגת, והמבוך הדגישו בצורה ויזואלית את מטרת השיעור- תחילת הסמסטר. סוף שבוע טוב ושקט לכולם...
שושנה אחדות

אלה לוגסי אמר/ה...

משוב לשיעור 19.3.09
היי איציק... אני אפתח קודם בעניין של הפעילות בשיעור שהעברת .אני אישית חושבת שבכל שיעור צריך להיות איזשהו דבר שישבור קצת את השגרה המשעממת ולצערי זה לא קורה תמיד בשיעורים...(לא מדברת על השיעורים שלך) הרעיון של לתת לנו להתנסות בפתירת מבוך היה רעיון יפה מאוד קודם כל גם בלי לקרוא את המערך שיעור שלך ולהכיר את המטרות שלך אני חושבת שהמטרה שלך הייתה לתת לנו אסטרטגיות שונות, לאלץ אותנו לחשוב על דרכים שונות לפיתרון ונראה לי שהצלחת בזה.הסרט היה בדיוק מה שהיה צריך כדי להשלים את השיעור. אני לא רגילה להגיד את זה בשיעורים אבל... נהיניתי מאוד בשיעור היה מעניין, זה היה שיעור פתיחת סמסטר ואני יכולה רק לקוות ששאר השיעורים יהיו כאלו מעניינים ומעוררי מחשבה. סמסטר מוצלח ומהנה לכולנו ביי אלה